Velký úklid skladu, slevy až 70%, končí za
Výběr měny:
+420 604 184 184 (Po-Pá, 9-17h) Pomáháme s útulným bydlením

Reklamace / odstoupení od smlouvy

I když je procento vad na dodávaném zboží mizivé, je dobré vědět, že případné nedostatky vyřešíme bezodkladně a k Vaší spokojenosti. Je v našem zájmu vše vyřešit co nejrychleji, takže se nemusíte bát, že byste na vyřízení čekali déle, než je nutné (zpravidla je vše vyřešeno do několika dnů).

Kdy můžu reklamovat?

Odpovídáme za vady, které má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi.

Za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter, avšak drtivou většinu zboží si fotíme v našem ateliéru sami, tak aby odpovídalo co nejvíce realitě. Vyobrazení barev se může mírně lišit v závislosti nastavení barev na Vašem zařízení.

Jaká práva mám při reklamaci?

V první řadě je nutné říci, že nabízíme nadstandardních 21 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. Pro využití této možnosti najdete na konci stránky příslušný formulář ke stažení. 

V případě vady zboží se společně můžeme domluvit na kompenzaci ve formě slevového kuponu.

Dále jste oprávněni požadovat odstranění vady prostřednictvím náhradního dodání nebo opravy.

Pokud by takové odstranění vady bylo pro nás nemožné nebo nepřiměřené, jste oprávněni požadovat slevu z kupní ceny. V takovém případě si zboží ponecháte a my Vám vrátíme část kupní ceny, na které se společně domluvíme.

Pokud jde o významnou vadu, můžete i odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.

Jak mám reklamovat?

V případě, že se rozhodnete zboží reklamovat, zašlete jej na adresu: 

ČESKA Group a.s.
V Lužích 818/23
142 00  Praha 4
 

společně s vyplněným reklamačním formulářem (nebo formulářem k odstoupení od smlouvy), který naleznete ke stažení níže.

Vyplnění reklamačního formuláře (případně formuláře pro odstoupení od smlouvy) prosím věnujte maximální pozornost a doplňte pokud možno vše co je potřeba, pomůžete tím urychlit celý proces reklamace

O reklamaci rozhodneme bezodkladně. Vyřízení reklamace (peníze při odstoupení od smlouvy vracíme bezodkladně, nejpozději však do zákonné lhůty 14 dní) včetně odstranění vady nebude zpravidla trvat déle než 30 dní. V opačném případě jste oprávnění odstoupit od kupní smlouvy. Pro dodržení uvedené lhůty je nezbytné, abyste poskytli potřebnou součinnost (můžeme Vás kontaktovat emailem, nebo po telefonu).

Můžeme s reklamací pomoci?

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na
e-mailu info@topprosteradla.cz nebo na tel. čísle 604 184 184.

Formuláře ke stažení:



Doprava ZDARMA

Při nákupu nad 799 Kč
DOPRAVA ZDARMA!

Benefity

Pro všechny zákazníky

+420 604 184 184

zákaznická podpora
(Po-Pá, 9-17h)